Technika

  • HTCS - Honda Traction Control System

    System kontroli trakcji wykrywa poprzez czujniki niepożądany uślizg tylnego koła i odpowiednio reguluje moment obrotowy generowany przez silnik. Daje pewność, że na asfalcie o słabej przyczepności albo HTCS w trudnych warunkach pogodowych nie dojdzie do utraty przyczepności.

  • ESP (Electric Shift Program)

    System sekwencyjnej zmiany biegów przyciskami przy lewej manetce.

  • HDCT - Honda Dual Clutch Transsmision

    Dwusprzęgłowa przekładnia, która umożliwia manualną lub automatyczną zmianę biegów bez dźwigni sprzęgła. Zestaw dwóch sprzęgieł, wyposażonych w oddzielne systemy sterowania, łagodnie i płynnie HDCT przełącza biegi bez przerywania procesu napędowego.

  • Honda Evolutional Catalysing

    Honda Evolutional Catalysing. System składający się z katalizatora oraz czujnika tlenu minimalizuje ilość niepożądanych składników spalin. Z dużą rezerwą spełnia surowe normy EURO-3.

  • Human Friendly Transmission

    Unikalna hydro-mechaniczna przekładnia automatyczna utrzymuje optymalne przełożenie, zapewniając najlepsze przyspieszanie. Za pomocą przycisków na kierownicy pracuje w trybach: automat lub 6-stopniowa przekładnia sekwencyjna.

  • Idle Stop.

    Innowacyjny system wyłączania jednostki napędowej przy wolnych obrotach, gdy pojazd zatrzymuje się w korku lub przed światłami. Przy odkręceniu rolgazu silnik uruchamia się automatycznie i bez zwłoki przekazuje napęd na tylne koło.

  • Programmed Fuel Injection-Dual Stage Fuel Injectors

    Komputerowo sterowany wtrysk paliwa składający się z podwójnych wtryskiwaczy, wpływa na maksymalne osiągi w pełnym zakresie prędkości obrotowych silnika.

  • Programmed Fuel Injection.

    Komputerowo sterowany wtrysk paliwa sterowany zaprogramowaną mapą zapłonu zapewnia dużą moc przy optymalnym doborze mieszanki paliwowej oraz charakteryzuje się szybką i płynną reakcją na najmniejszy ruch manetki gazu.

  • S-matic Transmission

    Elektronicznie sterowana przekładnia automatyczna dostosowuje przełożenie do obciążenia pojazdu oraz oferuje dwa tryby pracy sterowane przełącznikami na kierownicy: automat lub 7-stopniowa przekładnia sekwencyjna.

  • UNICAM

    Układ rozrządu z pojedynczym wałkiem, który bezpośrednio steruje pracą jednej sekcji zaworów, a poprzez dźwigienki – sekcją drugą.

  • V-matic

    Bezstopniowa przekładnia pasowa. Zapewnia doskonałe osiągi i niskie zużycie paliwa.

  • Variable valve Timing and Lift Electronic Control System

    Silnik ze zmiennymi fazami rozrządu efektywnie łączy wysoki moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów (wykorzystuje dwa zawory na cylinder) z wysoką mocą charakteryzującą wysokoobrotowe silniki (cztery zawory na cylinder).